Snoop Dogg – Touch Away ft. October London

Snoop Dogg - Touch Away

Download  – Touch Away ft. MP3 AUDIO | MP4, Lyrics & Skull 320kbps + [Instrumental] Music On Sommyhit

Talented American rapper, songwriter, media personality, actor, and entrepreneur Calvin Cordozar Broadus Jr., known professionally as Snoop Dogg release a new adorable and amazing Song on 17th of May titled Touch Away feauting Old-soul R&B singer and songwrite October London this is an adorable and amazing kind of track to add to your music playlist Snoop Dogg – Touch Away avaliable for free Mp3 Download. Download and enjoy the vibes.

The talented American rapper, songwriter, media personality, actor, and entrepreneur “Snoop Dogg” release a new adorable and amazing song directly on his youtube channel. If you’re a “Snoop Dogg” fan as well, you just missed his(or maybe you didn’t!). He performed as a part of his trending music world wide.

About Touch Away

Artist: Snoop Dogg
Featured artist: October London
Album: Snoop Dogg Presents Death Row Summer 2022
Released: 2022
Genres: R&B/Soul, Hip-Hop/Rap, UK Rap, Afrobeats

Stream And Download Snoop Dogg – Touch Away ft. October London Mp3 Below:

DOWNLOAD MP3

Stream And Watch Cody Johnson – ‘Til You Can’t Video on YouTube Below:

Snoop Dogg – Touch Away ft. October London mp3 full lyrics

Yes
Death Row Records
What, y’all thought we was gone?
We back on
Huh
Right back on your motherfuckin’ ass
Twenty, twenty, twenty-two, two, two, two
Yes, yes
Hand me that fire
Let me light this shit up, my nigga

I gotta be, I gotta me a better me
Top dog, whole ‘nother pedigree
Snoop Dogg, ain’t none of y’all ahead of me
I’m all peace, no beef, so I’ma let it be
Splitting a Backwoods, sitting up under a tree
I’m thinkin’ back, this is right where I wanted to be
DPGC
Feet in the sand as I dance on your TV
Yeah, I make this shit look organic
And this is from the most recognized on the planet
Damn it
And you haters can’t stand it
But can’t do nothin’ ’cause that’s just how I planned it
Back to the Bat cave, follow my rap maze
Real hip-hop, come up out of them wack ways
I see you niggas been brainwashed
I’m cut from the cloth of this shit called hip-hop
Don’t stop, won’t stop, nigga, we sure shot
Slide in the six-four, that bitch is so hot
Death Row Records, yeah, dog, we twist ’em
West Coast baby right back in your system

Been around the world (around the world)
But yet, I never changed
They know I’m just a touch away (just a touch)
Still in LA (in LA)
And runnin’ everythin’, yeah
Death Row is ’bout to change the game

We ran the whole summer, winter, fall, and spring
From Def Jam back to this Death Row thing
And now I’m in control, so I call the shots
I’m sitting at the table
I run my own label
I-N-D-E-P-I-M-P
Grown-er, owner-S-H-I-P
Told you, showed you to follow my blueprints
I see a lot of y’all tiptoein’ my shoe prints
Walk that walk, nephew, it’s yours
Two plus two plus three plus four
Private jets, sunsets at the door
Marble floors with pristine decor
This is the life I chose, rock on the roll
Pot full of gold, never sold my soul
Stay suited and booted, keep it in the cut with me
Just a touch away, that’s why you fuck with me

Been around the world (around the world)
But yet, I never changed
They know I’m just a touch away (just a touch)
Still in LA (in LA)
And running everythin’, yeah
Death Row is ’bout to change the game

Yeah, you better know it
Death Row Records
We done already took over the meta verse
So now we back in the universe
Haha
Snoop Dogg
Featuring October London
My nigga Kanobby
You better dig that
Talk to ’em, Freddie, yeah
Like that
We just a touch away, yeah
We just a touch away
We just a touch away
We just a touch away

After downloading this beautiful song, we really need your feedback, and that’s where we know if we’re serving you right or wrong. Please comment below.
Moreover, please always visit Sommyhit.com, to download any recently released songs or albums from all your favorite artists, thanks.

About sommyhit 1155 Articles
My name is Ezema Anthony, Am the founder and CEO of sommyhit.com ,I am a web designer and a blogger from Enugu State but based in Anambra State. This website is designed to bring to you Entertainment, Games, Music and so on

Be the first to comment

Leave a Reply